Thursday, August 03, 2006

MC Skat Kat - Päls och bara lite snäll

På den där tiden då man var yngre och kär i Par Benatar och Paula Abdul så såg man en skitbra video som jag aldrig kunnat släppa. Flera år senare laddade jag ner videon via Kazaa. NU hittade jag den på Youtube och minnena kom tillbaka.

Kolla in katten! Hur kool (lägg märke till K:et) som helst. Lägg märke till hans skor, ty sådana vill jag ha. Han byter förresten skor när de dansar, men under ett svagt ögonblick blixtrar hans vanliga skor förbi, animatörerna missade lite. MC Skat Kat blev såpass poppis att han senare, 1991, spelade in en egen skiva. Därmed /r/ jag torrent.
Här kommer "Skat Strut", den första och enda singeln som MC Skat Kat and the Stray Mob spelade in.

Wikipedia

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Fandens svenskere!

Fucking Swedes!

1:59 PM  

Post a Comment

<< Home