Monday, June 26, 2006

Barnpop: I Sverige = Den där ungen som sjunger om Zlatan. I Japan = Leksakspiano och estetik som man trodde man tröttnade på när man var 17 och hade

oklippt frisyr och coop forum-gympadojor.



Anders säger:
Jag odissar iofs allt automatiskt om det är kommersiellt och innehåller småflickor. Men folk som dissar sånt brukar ju med största sannolikhet ha väldigt tråkig musiksmak.
Taggigkatt säger:
Du dissar ju också småflickesaker;D Folk som dissar sånt brukar också ha en motsägelsefull musiksmak......
Anders säger:
Jag dissar aldrig småflickesaker, har jag dissat amy diamond till exempel?
Taggigkatt säger:
Har du dissat Sweets?
Anders säger:
Berryz menar du? Tror inte det, har för mig att jag tyckte att det verkade väldigt bra på pappret, rent estetiskt, som mycket jpop, sen var låtarna säkert dåliga som vanligt. Jag får youtubea igen.
Anders säger:
Jag ska titta på en Berryz-video och bestämma mig för om jag tycker att det är bra, sen blir det så jävla sova.
Anders säger:
http://www.youtube.com/watch?v=0KywdY-3AmA Jag måste faktiskt säga att det här var bra, jag gillade det billiga midi-pling plong-beatet och barnviserefrängen. Berryz är nutidens Bach tillsammans med Hocico och den där speedcore-animeremixen jag skickade.
Anders säger:
oj, Berryz Koubou är en Tsunku-grej, det hade jag glömt bort
Taggigkatt säger:
Jag gillar de där höga tonerna i Berryz-låten.
Anders säger:
Berryz, förmodligen den nya skiten.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home