Friday, June 29, 2007

Tankenöt: Tänkbart facit

Det är en trappa - IDAG ÄR HAN TJUGO! says:
http://ochlivetbaraflygerforbiutanfor.blogspot.com/2007/06/tankent.html
Bad Boy HJ says:
dr. alban = kungen!!
Bad Boy HJ says:
jävla skön prodd på papaya coocnut!!
Bad Boy HJ says:
lite som nerslöad eurobeat
Det är en trappa - IDAG ÄR HAN TJUGO! says:
Nå, vilken har den största ingetlivfaktorn?
Bad Boy HJ says:
hmm, alla är ju inget liv fast också ganska allmänna som alla kan skratta åt.
Det är en trappa - IDAG ÄR HAN TJUGO! says:
Sant, fast Papaya är väl den som är minst allmänt känd, speciellt "Alla Vi" är ju tämligen mainstream.
Bad Boy HJ says:
exakt, så jag röstar på den som mest inget liv
Det är en trappa - IDAG ÄR HAN TJUGO! says:
Apropå Papaya. Jag minns en gång i mellanstadiet då en klasskompis sa att "Dr alban har spelat in en låt med Kicki Danielsson", varpå han berättade om låten. Jag hade hört Kickis orginal, och var lite tveksam till om han verkligen talade sanning. Tills jag såg singeln i en skivbutik.
Bad Boy HJ says:
haha, det är inget liv att ha hört Kickis original
Det är en trappa - IDAG ÄR HAN TJUGO! says:
Pappa hade den på ett kassetband med blandad dansbandsmusik som han brukade spela i bilen när jag gick i mellanstadiet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home